четвер, 6 лютого 2014 р.

Модуль 1. Рефлексія 1) ознайомлення з програмою Intel "Навчання для майбутнього", її цілями та завданнями; 2) формування власних завдання тренінгу; 3) поновила свої сторінки на: сайті вікі КДПУ,Google пошты 4) написала рефлексію власного навчання. Модуль 2. Рефлексія У другому модулі я: 1) ознайомилася з прикладами Портфоліо; 2) переглянула приклади педагогічних ідей про використання методу проектів у навчанні; 3) розглянула шаблон Плану вивчення теми, форму оцінювання Портфоліо; 4) створила публікацію для ознайомлення з навчальними проетами; 5) написала рефлексію до Модуля 2. Модуль 3. Рефлексія У третьому модулі я: 1) обговорила навчальну тему для створення Портфоліо з використанням методу проектів; 2) сформулювала навчальні цілі, що базуються на оствітніх стандартах; 3) обговорила основні запитання, що сприяють розвтку на навчанню учнів; 4) написала рефлексію по Модулю 3. Модуль 4. Рефлексія У четвертому модулі я: 1) обговорила приклади основних запитань; 2) створила план оцінювання; 3) створила презентацію основних ідей навчальної теми; 4) написала рефлексію на Модуль 4. Модуль 5. Рефлексія В п'ятому модулі я: 1) обговорила у групі як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм; 2) обговорила авторські права та правила правомірного використання робіт в освітніх проектах; 3) створила список використаних джерел; 4) оцінила Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах; 5)створила форму оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій; 6) осмислила те, чого я навчилася в цьому Модулі; 7) написала рефлексію на Модуль 5. Модуль 6. Рефлексія У шостому модулі я: 1) переглянула План вивчення теми та внесла до нього зміни; 2) написала рефлексію на Модуль 6. Модуль 7. Рефлексія В сьомому модулі я: 1) обговорила ідеї про те, як саме можна використати Інтернет у навчанні учнів; 2) створила приклад учнівської презентації, учнівської публікації, вікі-статті та блогу; 3) внесла зміни до свого Плану вивчення теми; 4) осмислила те, чого я навчилася у цьому модулі; 5) написала рефлексію на Модуль 7. Модуль 8. Рефлексія У восьмому модулі я: 1) поділилася прикладами учнівських робіт з іншими учасниками; 2) обговорила ідеї залучення учнів до процесу оцінювання з іншими учасниками; 3) доопрацювала план оцінювання; 4) створила форму для підсумкового оцінювання; 5) внесла зміни до Плану вивчення теми; 6) осмислила те, чого я навчилася; 7) написала рефлексію на Модуль 8. Модуль 9. Рефлексія У дев'ятому модулі я: 1) обговорила з іншими учасниками, як допомогти учням стати самоспрямованими у навчанні; 2) проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів; 3) створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; 4) створила документи для підсумкового оцінювання; 5) внесла зміни в План вивчення теми; 6) написала рефлексію на Модуль 9. Модуль 10. Рефлексія У десятому модулі я: 1) створила документ для фасилітації; 2) визначила наявність усіх складових свого Портфоліо; 3) написала рефлексію на Модуль 10. Модуль 11. Рефлексія В одинадцятому модулі я: 1) підготувала Портфоліо; 2) продемонструвала Портфоліо; 3) написала рефлексію на Модуль 11.

Немає коментарів:

Дописати коментар